Forum www.wwr2011.fora.pl Strona Gwna www.wwr2011.fora.pl
Forum Studentw Wczesnego Wspomagania Rozwoju 2011 - 2013
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Jak boicie się że się będzie paprać przez niemożność

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wwr2011.fora.pl Strona Gwna -> Ogoszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 748
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 19:55, 09 Kwi 2014    Temat postu: Jak boicie się że się będzie paprać przez niemożność

dzis bylam w sklepie medycznym zorientowac sie w plastrach silikonowych (cica-care) mam zamiar skonsultowac sie z lekarzem i zakupic ten plaster( choc cena straszna 140zl w wersji mniejszej) dzis postaram sie dodzwonic do chirurga plastyka aby dal mi rade czy mam juz smarowac dosc intensywnie i oczywiscie tez napisze!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem w Bolonii i jest tu 37 stopni w cieniu!!! Dzieki dziewczyny za wsparcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie było strasznie...;(
Choć czuję się normalnie to wiem, że są to silne leki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skorzystałam ze skierowania i nie obawiając się niczego poszłam wczoraj do chirurga. [link widoczny dla zalogowanych] Ale najgorsze wcale nie musi nastąpić.
hej byłam u gina mam przyjsc jutro rano az siebije tej wizyty mam nadzieje ze to nic złego o dzidzie sie staramy juz od listopada inic moze juz jestem za stara Oraz dodatkowo oprócz ziół trochę ruchu to klucz do szybkiego i zdrowego schudnięcia bez jo-jo naprawdę. Ja robie mala przerwe Moze to pomoze drobnym papierem ściernym a potem wzmocnić go lakierem do paznokci. Zaglądacie tu jeszcze? [link widoczny dla zalogowanych]
Dopóki dzieci nie zaczęły cokolwiek mówić i w miarę same bawić.na początku naiwnie wierzylam,jak ktoś mówił byle przetrwać pierwsze 3 mce,potem byle pół roku i rok.guzik prawda! ja ostatnio byłam na fotoodmładzaniu w Krakowie i zapłaciłam naprawde bardzo mało, bo koleżanka miała karte b&h.z resztą same zobaczcie nawww.bhclub.pl Zamiast talentu, pomysłowości, oryginalności i zdolności fryzjerskich – zarozumiałość, niekomunikatywość i zdecydowanie nadmierna pewność siebie. Buona Pasqua anche a Te Julii.Ciao Malgosia idealnie pasuje do stylowych rzeczy chyba nie jestem na czasie z moda? gdzie ja napisałam ze lubie modnie wyglądac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
figopas
Tu Justyna!
[link widoczny dla zalogowanych]
uważam, że test można zrobić- tylko póki co nie nastawiać się w jedną lub w drugą stronę- stres jako dodatek jest niewskazany.
Jezeli mam byc szczera to ja swoja watrobe prawdopodobnie zalatwilam robiacz diete Atkinsa nie wiem czy ja ktos zna.Bylam naprawde fanka tej dietyaz do momentu gdy cialo zaczelo sie buntowac.
ja tez wstrzymuje przy napieciu miesni!
[link widoczny dla zalogowanych]

Może tam tacy są.
[link widoczny dla zalogowanych]
lydki-20zl Dziewczyny kupujcie tam i nie czytajcie tych falszywych opini bo to wszystko pisze zazdrosna konkurencja!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie radze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zważe sie jtro to napiszę
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej dziewczyny! [link widoczny dla zalogowanych] No i oczywiście do czesania włosów używajcie specjalnej szczotki do włosów przedłużanych takiej, która nie będzie zahaczać o łączenia.
bosheeee ty znowu z tym alfem??tobie cos na mozg padlo??to juz chyba 3 topik z tymi twoimi urojeniami....zalosne... Ja miałam taki sklepik, ale straciłam niemal wszystko, niestety nie ubezpieczyłam go i połowa się spaliła. Bliżej mi do niedoboru masy ciała niż nadwagi, proste? To jest forum dotyczace operacji tarczycy i nie muszę spowiadac się z mojego wykształcenia ale niech iI bedzie-ja odpowiem w kwestii mojego wykształcenia a Ty badż tak uprzejmym człowiekiem i odpowiedz odnosnie tarczycy. To zdjecie Bridget Fondy na samej gorze strony 2 nie jest zrobione przez paparazzi, to kadr z filmu Jackie Brown, gdzei rzeczywiscie nie najlepiej wygladala. [link widoczny dla zalogowanych]
Polecam dziewczyny A nowa reklama telewiyora w twardzm dyskiem... Teraz ledę bez meridii, ale przy jakims załamaniu chęci czy motywacji zawsze mogę wrócić. pozdroo:* One od tego tam sa, aby pokazac jak sie odciaga pokarm. Witam. Pora coś zrobić dla siebie mam rację?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
przepisal mi wlasnie Gynalgin mam go stosowac przez 10 dni.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam 3 ciemne,
Mój lekarz dał mi na wszelki wypadek Duphaston, ze względu właśnie na wcześniejsze poronienie.

Uwazajcie na ilosc tunczyka jaka jecie bo w tunczykach jest bardzo duzo olowiu i raczej nie powinno sie jesc wiecej niz puszke na tydzien.Olow ma ta brzydka tendencje ze sie odklada w tkankach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wieczorem przez 10-15 minut mocz się w wannie wypełnionej ciepłą wodą (o temp. Artur Gadowski - Dajesz mi siłę
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mówię o prysznicach, jak zrobi ci się słabo podczas kapieli, to padniesz i nawet niczego się nie przytrzymasz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napewno byli świadomi jakie konsekwencje medialne i środowiskowe, będzie miał ich związek.A poza tym kupili już wspólnie dom pod Warszawą, akurat u mojej koleżanki.Ja bym im dała spokój, juz i tak dużo wycierpieli,żeby być razem. [link widoczny dla zalogowanych] Malailoncia, dziekuje bardzo za wsparcie, ale po 11 dniu zastanawiam sie czy nie odpuscic, czytalam opinie ze a6w bardzo niszczy kregoslup, sama nie wiem co robic, myslalam ze sobie poradze, ale chyba nie warte jest to meczarni.
Kobicina patrzy na tę furiatkę i mówi, że własnie panowie przed chwilą przyjechali i naprawiają. nalozyc na to wszystko na glowe folie..moze byc np jednorazowka i suszyc suszarka ...pod wplywem goraca rozjasniacz przyspiesza swoje dzialanie i rozjasnia wlosy bardzo szybko i skutecznie....jednak po tym wlosy sa zniszczone i wymagaja ciaglej pielegnacji...kiedys ten sposob probowalam...zadzialal jednak zniszczyl wlosy wiec moze ktos zna lepszy sposob na zejscie z czarnego na blond...jesli nie to bede musiala uzyc mojej metody Jest drogi, ale nie przemacza dywanu i przede wszystkim schodzą plamy. wiola203i Witaj u nas manius30 [link widoczny dla zalogowanych]
ja biore luteine pod jezyk.mam torbiel na jajniku,czy ktos w ten sposob leczyl torbiel? Teraz wzięłam gorący prysznic i opatuchana popijam kolejną herbatę z sokiem malinowym. W tej chwili zażywam LETROX 50 jedną tabletkę dziennie. uszylam sobie biale spodnie z fajnego materialy i troszke przeswitywaly, wiec jeszcze walnelam fajne kieszonki i nic nie widac i to to chodzi. lat-bardzo ciekawa jestem....zawsze spotykalam sie z bulimia u mlodszych kobiet , a widze, ze niektore z was maja malenstwa Poza tym czy to jest zdrowe? od 1 do 5 minut .Bajki opowiadacie tfe
Migdala---------> nawet, jeżeli te imiona ośmieszają dziecko, bo są pretensjonalne?
To chyba jakaś postępująca choroba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nie radze golic maszynka ja tak robilma i teraz zamiast 3 wloskow wokol brodawki mam chyba z 10 ;/ i teraz je wyrywam peseta
[link widoczny dla zalogowanych]
Adres polskiego ginekologa w Koloni

Maria Galland Paris
[link widoczny dla zalogowanych]
co nas nie zabije, to nas wzmocni
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam..
zgagi, wrzody, migreny, problemy kobiece, jakieś drobne rzeczy sercowe, z nerkami itd.
a do masażu polecam jak już http://www.drbeta.pl/oliwka-jg-przeciw-cellul ite-110-ml.html
Mozna si eposmiac??
[link widoczny dla zalogowanych]

ja tez mam na imię nicola .. [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkie osoby odchudzające się, dawniej siedziałam tu na kilku wątkach szukając właściwego dla mnie sposobu odchudzania .
wybaczcie za bledy i brak polskich literek, ale pisze jedna reka bo na drugiej spi mala,marudzi bo wylaza jej trojki[zabki]. dostal prace w Polsce, to zadne z nas by sie nie zastanawialo nad przeprowadzka! itp aga twoje bliźniaki nie podobni?A córcia jakie ma loczki Super. Czuję się znacznie lepiej, taka lżejsza-ogólnie samopoczucie jest znacznie lepsze jak człowiek wie że lepiej wygląda i jak słyszy od znajomych - a Ty cos schudlaś!!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Witaj Moniu.Jestem Ci bardzo wdzięczna za wskazówki,które mi podałaś.Oczywiście mam zamiar z nich skorzystać.Jesze raz bardzo dziękuję i gorąco pozdrawiam Pozdrawiam slonecznie ! zalewasz te śledziki zimną wodą i zostawiasz na 15 minut. z tyłu natomiast są to takie maluteńskie sprężynki które bardzo się puszą a w dodatku podnoszą ku górze. Dlatego nadal ćwiczę na orbitreku po 20min co drugi dzień - chyba wystarczy? Lekarz u którego byłam się skonsultować czy jest sens robienia tych kwasów, odpowiedział, że nie. Sama Korzystałam z jej usług i byłam mega zadowolona i zachwycona.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zastanów sie kolego kiedy ostatnio powiedziaels swojej dziewczynie cos miłego, zaprosiłes ją na romantyczny spacer....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wwr2011.fora.pl Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin